... wyczarowane ig艂膮 i nitk膮 ...

niedziela, 27 stycznia 2019

Wracam do tego co lubi臋 馃榾

Dawno mnie nie by艂o, wiele si臋 dzia艂o u mnie na poziomie osobistym, chyba nawet za du偶o, wy艂膮czy艂o mnie to skutecznie na d艂ugi czas z haftowania.
Schemat mia艂am ju偶 dawno temu, gdzie艣 tam na niego si臋 natyka艂am szukaj膮c muliny, guzika czy czego艣 tam. "Rower z kwiatami" bo o nim tu mowa, doczeka艂 si臋 urzeczywistnienia.


Pierwsze xxx postawi艂am na wiosn臋 2018, potem przytrafi艂a mi si臋 przeprowadzka. Totalne zamieszanie, sterty karton贸w, ju偶 sama nie wiedzia艂am gdzie co jest 馃槀馃槀馃槀.
Obraz sobie poczeka艂 grzecznie, a偶 sama zapragn臋 go poszuka膰 w kartonach i teraz z ka偶dym dniem go przybywa. 


W mi臋dzyczasie mojej c贸rce spodoba艂o si臋 serduszko i zapragn臋艂a je w kolorze mi臋towym.


Serduszko ju偶 sko艅czone, wyszywa艂o si臋 fantastycznie, uda艂o mi si臋 przy nim obejrze膰 dwa sezony serialu.





Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz