... wyczarowane igłą i nitką ...

środa, 9 marca 2016

Sal - Okno z widokiem

Szperając po blogach natrafiłam na Sal z HAED-em i właściwie na początku ograniczyłam się tylko do podglądania jak innym idzie. Przez wakacje podglądanie przerodziło się w pragnienie, wtedy jeszcze nie do końca byłam pewna czy chcę, ale we wrześniu zebrałam się na odwagę i podjęłam się wyzwania. 22 września 2015 oficjalnie stałam się uczestnikiem Sal-u.
Obiektem moich westchnień był ten oto obraz:
 

Sal jest u Pani Teresy http://pasjetes.blogspot.com/ i tam publikowane są raz w miesiącu postępy uczestniczek w tym i moje. Teraz skoro już mam i ja swojego bloga, będę też chwalić się postępami tutaj :-)
Obraz to HEAD o nazwie Window With A View autora Dominic Davison. Jest wielkości 625 na 403 krzyżyków. Wszywam go nićmi DMC na kanwie 16ct, tylko taką kanwę posiadałam wtedy, a chciałam szybko zacząć. Mój obraz więc będzie dosyć pokaźnych rozmiarów, ale jak tu wyglądać przez małe okno hihihi.
Nici kupione, materiał naszykowany, wzór wydrukowany i oprawiony, zaczynamy:
 
październik 2015
 
listopad 2015
 
 grudzień 2015 to czas na przygotowania świąteczne, styczeń 2016 urodziny poganiały kolejne urodziny, dwa miesiące obraz musiał poczekać na wolne w grafiku

luty 2016



Miłego podglądania moich postępów :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz